Portfolio

Opdrachten Cyrille Schaap

Mijn Portfolio bevat afgeronde projecten waar ik extra trots op ben. Wil je meer weten, mail me (info@cyrilleschaap.nl).

Humanistisch Kindcentrum Amsterdam_beeld

Humanistisch Kindcentrum Amsterdam

Opdracht: ondersteuning bij alle externe communicatie met als doel leerlingen ...
Verder Lezen
Logo Sint Jozefschool

St. Jozefschool

Opdracht: ondersteuning bij het schrijven van een Communicatie-actieplan met als ...
Verder Lezen
OBS Het Zand

OBS Het Zand

Opdracht: ondersteuning bij een profileringstraject met als doel meer leerlingen ...
Verder Lezen

Workshop Atlas College

Opdracht: workshop social media Aanleiding: de 5 VO-scholen van het Atlas College ...
Verder Lezen

Montessorischool Passe Partout Zoetermeer

Opdracht: ondersteuning bij profileringstraject en communicatie (maart- juni 2016). Rol: ...
Verder Lezen

Kenteq Onderwijs

Opdracht: interim marketingcommunicatie (dec. 15 – april 16) om marketingcommunicatie structureel ...
Verder Lezen

CED-Groep

Opdrachten: Interim marketingcommunicatie i.v.m. zwangerschap (aug. 15 - feb. 16) ...
Verder Lezen

Blink Educatie

Opdracht: definitieve naam voor het lesprogramma op gebied van talentontwikkeling, ...
Verder Lezen

St. Dominicusschool Utrecht

Opdracht: ondersteuning bij profileringstraject en vervolg activiteiten (jan.- april 2015, ...
Verder Lezen

Educatieve Uitgeverij

Opdracht: new business model ontwikkelen Businessunit Voortgezet onderwijs Rol: projectmarketeer, ...
Verder Lezen

Cyrille werkt voor bedrijven en scholen die:

  • op zoek zijn naar een tijdelijke (strategische) marketeer
  • stoeien met een marketingvraagstuk, o.a. prijsbeleid, klantprofielen.
  • kampen met een imago- of identiteitsprobleem
  • marketingbeleid willen ontwikkelen en/of professionaliseren
  • op zoek zijn naar nieuwe doelgroepen
  • hun marketingeffectiviteit willen onderzoeken
  • zich willen onderscheiden van de concurrent.

Marketing en onderwijs specifiek voor scholen/besturen die:

  • kampen met een dalende leerlingaantal
  • meer/ beter contact met ouders willen
  • ondersteuning willen bij het verbeteren van hun imago
  • inzicht willen verkrijgen in het schoolimago en de schoolkeuzemotieven door middel van o.a. panelgesprekken en (Streetcorner)interviews.

Mijn SPECIALITEITEN op gebied van MARKETING zijn:

  • Strategische marketing
  • Marketing projectmanagement
  • Direct marketing
  • Marketingcommunicatie
  • Marktonderzoek
  • Klant/docentprofielen
  • Co-creatie
Share

Reacties zijn gesloten.