Opdrachten Cyrille Schaap
Mijn Portfolio bevat afgeronde projecten waar ik extra trots op ben. Wil je meer weten, mail me (info@cyrilleschaap.nl).

Humanistisch Kindcentrum Amsterdam
Opdracht: ondersteuning bij alle externe communicatie met als doel leerlingen ...
Verder Lezen
Verder Lezen

St. Jozefschool
Opdracht: ondersteuning bij het schrijven van een Communicatie-actieplan met als ...
Verder Lezen
Verder Lezen

OBS Het Zand
Opdracht: ondersteuning bij een profileringstraject met als doel meer leerlingen ...
Verder Lezen
Verder Lezen

Workshop Atlas College
Opdracht: workshop social media Aanleiding: de 5 VO-scholen van het Atlas College ...
Verder Lezen
Verder Lezen

Montessorischool Passe Partout Zoetermeer
Opdracht: ondersteuning bij profileringstraject en communicatie (maart- juni 2016). Rol: ...
Verder Lezen
Verder Lezen

Kenteq Onderwijs
Opdracht: interim marketingcommunicatie (dec. 15 – april 16) om marketingcommunicatie structureel ...
Verder Lezen
Verder Lezen

CED-Groep
Opdrachten: Interim marketingcommunicatie i.v.m. zwangerschap (aug. 15 - feb. 16) ...
Verder Lezen
Verder Lezen

Blink Educatie
Opdracht: definitieve naam voor het lesprogramma op gebied van talentontwikkeling, ...
Verder Lezen
Verder Lezen

St. Dominicusschool Utrecht
Opdracht: ondersteuning bij profileringstraject en vervolg activiteiten (jan.- april 2015, ...
Verder Lezen
Verder Lezen

Educatieve Uitgeverij
Opdracht: new business model ontwikkelen Businessunit Voortgezet onderwijs Rol: projectmarketeer, ...
Verder Lezen
Verder Lezen
Cyrille werkt voor bedrijven en scholen die:
- op zoek zijn naar een tijdelijke (strategische) marketeer
- stoeien met een marketingvraagstuk, o.a. prijsbeleid, klantprofielen.
- kampen met een imago- of identiteitsprobleem
- marketingbeleid willen ontwikkelen en/of professionaliseren
- op zoek zijn naar nieuwe doelgroepen
- hun marketingeffectiviteit willen onderzoeken
- zich willen onderscheiden van de concurrent.
Marketing en onderwijs specifiek voor scholen/besturen die:
- kampen met een dalende leerlingaantal
- meer/ beter contact met ouders willen
- ondersteuning willen bij het verbeteren van hun imago
- inzicht willen verkrijgen in het schoolimago en de schoolkeuzemotieven door middel van o.a. panelgesprekken en (Streetcorner)interviews.
Mijn SPECIALITEITEN op gebied van MARKETING zijn:
- Strategische marketing
- Marketing projectmanagement
- Direct marketing
- Marketingcommunicatie
- Marktonderzoek
- Klant/docentprofielen
- Co-creatie